Anakumm Merhaba sıcak ve nemli Karadeniz bölgesindeyim bir zıbın üstüne tulum giydiriyorum sizce çok mu nasıl giydirmek gerekir isilik oluyo her gün banyo yaptırıyorum ama tek zıbınla durmasından korkuyorum
kayraninannesiiii Anakumm kısa kollu zıbın altına da korkuyorsanız incecik bir çorap giydirebilirsiniz. İsilik zaten terledikleri ve sıcaktan oluyor 🌸 Allah’ın izniyle bir şey olmaz korkmayin
Melis1706 Anakumm valla zibinla dolasio cok sicak.isilikte sicaktan oluyor ustune kalin askili zibin giydir altina ince pijama alti yada sort giydir ayaklarindan korkuosan corap
alintugce34 Anakumm kısa kollu zıbınla duruyor 7/24 gunde 3 kez duş alıyor ama yine isilik yine isilik
Beybisibeybisi Anakumm bursadayım evde sadece bezle duruyor uyurken de isiliği geçti böyle gerçi 15 aylık oğlum
kes_allahaskina Anakumm valla ben bile evde giyinmiyorum iç çamaşırıyla durduğum zamanlar oluyor. O bebekler nasıl dayansın sıcağa sadece zıbın giydiriyorum kısa kollu. Zıbın yeterli yani tulum giydirmene gerek yok bunalır bebiş.