Ben 🙋🏼♀️ Analık yapalım derken konuları unutmuşuz Türkçede çok zorlanmadım ya çok kitap okuduğum için ya da hepsi yanlış 😀 matematikten 10 tane yapabildim ciddi manada süre sıkıntısı yaşadım vatandaşlık oldum olası yapamam coğrafya 3 boş 4 yanlış 😀 tarihten bir kaç tane işaretledim 😀 bu yıl önlisans yok diye aman aman zor sormamışlar sanki daha zorlarını gördü bu gözler 😂 ama atanır mıyım nooooo 😂 eşim gir dinlen 2 saat diye başvuru yaptırdı onlardan ayrı 2 saat güzel geldi 😀