2 aylık bebeğim asırı gaz sıkıntısı var denemeğim damla kalmadı uyumuyo cocuk sürekli sıcrayarak uyanıyor uykusuzluktan aglıyo masaj eksik etmem sürekli yaparm kendmde süt ürünleri yemiyorum yediğime dikkat ediyorum sürekli her yemekten sonra kimyon cayı içiyorum ama gecmiyo yeni basladı haftadır cekiyoruz ondan önce Bi sıkıntımız yoktu gündüzleri 2 3 defa uyuyordu 3 saat smdi hiç uyuyamy yardımcı olun lütfen