Lenali Kızlar 5,5 ay oldu 3. aydan beri aralıksız dökülüyor kel kalacağım çok canım sıkkın avuç avuç dökülüyor evin her yeri saç oldu :( Bide 3 ay sonra işe başlayacağım açılmalar var bunu yaşayıp çözüm bulan oldu mu ?
beyzzsenturkk_ Lenali ben urban’a basladım + saclarımı baya bi kestirdim dökülmelerim azaldı diyebilirim benimde seyrelmelerim oldu gerçekten moral bozucu ama olabildiğince bakım yapın stresten uzak durun
Lenali beyzzsenturkk_ stresten uzak durmam ne mümkün . Urban kafein serisini bayadır kullanıyorum zaten tonik dahil artı 2 kezde kesim yaptırdım