Melikkee, benım kızım ilk 10 gün yogun bakımda kaldı, bende her gun sagmak zorunda kaldım. Hem sütü arttırmak hemde mastıt olmamak için 2-3 saatte bur sagdım üstüne saat yazıp buzluga attım. ilk süt cok yaglı ve boyle sarı renkli oluyor gün gün azalarak beyaza dönüyor. 10 günü buluyor normak süte dönmesı, ben ılk sagdıgımda 30ml e yakın cıktı ve okadar yaglıydı ki damla akmıyordu. Lohusalıkta sürejlı terleme gögüste şişlik oluyor. Sonra gögüs terbiye oluyor. Bebegın içecegı kadar süt olusuyor. O setlıkler gecene kadar sağın, sertlık olan bolgeye daıresel harekelerle masaj yapın akma yününde bastırarak masaj yapın, çok agrıyor ama sütü boşalınca gecıyor 1 gün sonra agrı, sagarken süt kalmadıgından emın olun yoksa bszı bolgelerde gozenek tıkanıyo ve asırı süt bırıkınce boyle agrı yapıyor. Benım kızım 9 aylık ara ara oluyor ne kadar dıkkat etsemde. Ha bır de ılık su ıle banyo yapıp banyoda masaj yapın. Pembelık hakkında bılgım yok malesef onu doktora sorarsınız.