tekbasimabakiyorum Kızım 5.5 aylık, mamasını bitirmemeye başlayınca yavaş akımdan orta akım emziği geçtik ama sanki hızlı akım olsa onu daha çok içer gibi davranıyor. Kaçıncı ayda hızlı akıma geçmeliyiz?