Bilgeakan canim bebegim 12 aylik dogdugundan beri hep hipp organik combi kullandik cok ama cok memnunum suda cok guzel cözüluyor ne gaz yapti nede kabizlik,ama bir ara dis doneminde bebegim mamayi yememeye baslayinca bebelac gold alip deneyelim dedik aldigimiza pisman oldum.Dedigin gibi suda cözünmuyor puturlu kaliyor hipp ayni anne sutu gibi oluyor hic putur kalmazdi.Belelacta hem putur sorunu yasadik hemde hic kusmayan bebegim bebelac 4 kez vermeyi denedim 4 dede kustu.Ondan sonra hic bebelac kullanmadik tekrar hipp organik combiye devam ettik