terazikadini 1 aydır felan kullanıyorum hiç böyle olmazdı ama bi kaç gündür sürekli bez taşırıyor idrarını tutmuyor neden böyle acaba ?
gencmom_ terazikadini bence bazı bezlerin numarasından kaynaklı slpeey kullandım doğdu doğalı 4 numaraya geçtim sanki bez yokmuş gibi idrar geldi şimdi molfix kullanıyorum şuanlık ondan memnunum
Canparem35 terazikadini numarasını büyütüp deneyin isterseniz bende molfix kullanıyorum oğluma taşırma problemi yüzünden geçtik çok memnun kaldım hiç taşma yapmadı
kayraninannesiiii terazikadini bizde sleepy den Molfixe geçtik tasma sorunu vardı Molfixde sıkıntı yaşamadım hiç memnunum. Numaradan kaynaklı olabilir.
terazikadini gencmom_ Bende sleepy’nin bu taşma sorunu yüzünden molfix’e geçtim yani İlk zamanlar güzeldi ama şu anda gerçekten sinir bozucu derecede taşma yaşıyorum
gencmom_ Meltem23 slepy 4 numara kullanıyordum taşırma olmasın diye şuan molfixde 7 bucuk kilo 3 numara kullanıyorum gram taşırma ypk
Meltem23 gencmom_ 3 buçuk aylık oğlum 7 200 kilo 3 te küçük geliyor 4 kullanıyorum Molfix te acaba yanlış mı yapıyorum die öğrenmek istedim
gencmom_ Meltem23 maşallah 🧿 ama molfix gerçekten çok iyi bir marka taşırma görmedim bir beden büyüğünü deneseniz belki oda küçük gelebilir tombik bebek çünkü