Geçen ay kurban bayramının arefesinde yani 27 haziranda regl olmuştum doğumdan sonra düzenli adet görüyordum yani sıklığı 1 ayı bulmazdı. Şimdi bu ayın 27sine az kaldı hâlâ regl olamadım acaba sıcaklar etkiler mi düzensizliği😒 hamile olma ihtimalini düşünmek istemiyorum