Selam kızlar. Bebeğim birkaç gündür güçlü bir şekilde ellerini ağzına sokmaya ve baş parmağını emmeye başladı. Hemen emzik veriyorum böyle olduğunda. Bu zararlı bir davranış mıdır ya da neden bunu yapıyordur? Bir de cak cuk ses çıkıyor çok huylanıyorum 😀 aç olduğu için va değildir di mi emmesine müsade etmeli miyim gelişimin bir parçası mı help lütfen 😂❤️