Nida00 Kızlar doğumdan sonra karnınız çok deforme oldu mu ? Olduysa toparlanıyor mu ? Göbeğim büzüştü 8 ay oldu toparlamıyor doğumdan sonra sadece 5 kg fazlam vardı ama çok deforme oldu buruştu göbeğim ya eski haline döner mi ? 😞
Sibtug Nida00 valla benimde durum vahim 15 aylık oğlu 🥶 ama benim hatamdopumdan sonra karnımı sarmadım korse takmadım belki bi işe yarardı🤦♀️
gencmom_ Nida00 Sibtug korse kullanmadım bol bol yürüş yaptım en önemlisi de bende su göbeğimi görseniz kusardınız hem simsiyah hem buruşukdu hatta kontrole gittiğimde doktorum kilotlu corabını çıkar demişti en önemlisi sıkılaşmak sıkılaşmaya yönelin
Nida00 Sibtug Ay resmen buruştu karnım korse çaremiydi kız faydası varmıydı ki bende saramadım ameliyattan halliceydim kötü yapıyodu beni göbeğim yok ama göbek bölgem buruştu töbe 😂
Nida00 gencmom_ spora başladım ama düzeliyor mu onu merak ettim canım buruş buruş olunca internetten araştırdım cerrahi müdahele gerdirme falan diyor üzüldüm bende açıkçası kaldı böyle diye 😅
gencmom_ Nida00 spor ciddi manada toparlıyor ama spor yaparken kilo alırsan tabi ki tekrar eski haline dönüyor o yüzden ben kilo almamaya çalışıyorum
Nida00 gencmom_ Diyet spor ilerliyorum birde günde 1 saat korse takıyorum 1 haftadır bu şekilde 2 ay devam etmeyi düşünüyorum sonra salona yazılmayı düşünüyorum ama açıkçası boşa kürek çekmek istemiyorum sonuç toparlamazsa beni üzer 🥹
gencmom_ Nida00 açıkcası her beden farklıdır ben spor salonuna gitmedim evde yaptım korse kullanmadım ölcek gibi hissettim içinde