BalBadem3 slepy ile başlamıştım çok memnun kalmadık . Goonu kahverengisi inanılmaz güzel bit bez pamuk gibi. Sadece biraz kalın olunca riskle atmamak için yaz için primaya geçtik , bence en iyi bez prima , sonra goon , sonra molfix ama bu bana göre , çünkü gerçekten bebeğe göre değişiyor , sleppyden memnun kalan da çok arkadaşım var