Mavi10 Bebeğim 3-4 günde bir kaka yapıyor ama gaz yapınca özellikle bir kaç gündür kötü kokuyor acaba nedendir bilen var mı
duru2603 Mavi10 3-4 günde yaptigi icin olabilir ama 3-4 günde bir yapmasi da normal degil bu problemi çözün önce gazin kokulu olmasi normal tabı bu durumda
Mavi10 duru2603 7 güne kadar yapmaması da normalmiş aslında daha öncede böyleydi ama son bi kaç gündür kokuyor gazı