Kızlar kızım 2,5 yaşında. Dün biyere gittik. Trambolinde 1 saatten uzun zıpladı. Tabi beni pek dinlemedi. Şuan bacak kasları agrıyor. Ne yapabilirim ne sürsem iyi gelir ? Bebekler için kas agrısına bi ilaç var mı bildiğiniz bacağına masaj yapabileceğim? yoksa dogal yöntem ne yapabilirim?