Bebitom_3 Kızım 12 yaşında ilk defa regl oldu. Yoğun oluyor. Regl külodu almak istiyorum. Kullanıcıya memnun kalan var mı? Hangi markayı kullanıyorsunuz
kayraninannesiiii Bebitom_3 bilgim yok üstte kalsın ama ben hijyen açısından çok doğru bulmuyorum, ped takmayı öğretirseniz daha rahat olur bence🌸
Ceycey001 Bebitom_3 bende almayın düşünüyorum benimde 13 yasına girecek ekimde geçen sene olmaya basladı Banada arkadasım onerdi ama o napıyomus direk onu giydirmiyomus orkid takıyor onu öyle giyiyormus biraz pahalı geldi acıkcası rahatmıdır bilemedimde
aryig Bebitom_3 ben sadece ilk günlerde özellikle gece yoğun olduğu için kotex gece külodu kullanıyorum memnunum.
Bebitom_3 kayraninannesiiii teşekkür ederim ☺️ Pedi kullanacak yeni regl olduğu için kendini pek kontrol edemiyor o yüzden sızla olmasın diye istiyorum
Bebitom_3 Ceycey001 bende o yüzden sorayım dedim ped üzerine giyince rahat olur mu? Sızdırmıyormuş diye duydum bir tane alacağım
Bebitom_3 aryig bende bugün onu gördüm ben çok yoğun oluyorum inşallah kızım bana çekmez ben ilk 4 gün çocuk bezi kullanıyorum
aryig Bebitom_3 benim sadece gece çok yatak falan batardı ergenliğimde mesela şimdi ona göre az ama yine fazla işe yarıyor rahat deneyebilirsiniz 🌸