Kızlar ağustosta kızım 1 yaşına girecek bugün farkettim ki sezeryan yerimin sağ başına doğru bi şişlik var elleyince elime geliyor korkmalı mıyım ya adet dönemim yaklaştı bunla alakalı olabilir mi daha öncesinden var mıydı hiç bilmiyorum bugün farkettim başına gelen var mı?