Cahide_deveci7 Kızlar bebegımın kollarında alerji gıbı şeyler oldu bırde çoğalıyor havalar sıcak diye mi bebegım suan 4 buçuk aylık sadece kollarında ve boyun kısmında hafif var bu durumu yaşayan varmı
Oglusum5357 Cahide_deveci7 benım oğlumun da aynı gece yatarken krem sürünce sabaha çok olmuyor ama sürmezsek kırmızı kırmızı uyanıyor sıcaktan dedi doktor aşırı terlıyor bide
Cahide_deveci7 jap yok canım isilik gıbı değil görsel de atacaktım ama atamadım nasıl atıyorum fotoğraf tam öğrenemedim bu uygulamayı kullanmayı yeniyim burada
jap Cahide_deveci7 bildirimleri açtığın yerde resim yükle var oraya gir. Yükleme yap resmin altındaki bağlantıyı kopyalayıp buraya yapıştır
Cahide_deveci7 jap Alanya’da yaşıyorum okadar sıcakkı zaten hergün duş aldırıyoruz canım bazen 2 defa
jap Cahide_deveci7 ben manisada 2 kere aldırıyorum bu hafta aşırı sıcak vardı 41 42 gördük 3 kez soktum. Orda olsak sudan çıkarmazdım heralde