Kızım 6 aylık biz 5 aylıkken başladık ek gıdaya şimdi çorba sabah kahvaltı veriyorum günde bazen 2 öğün veriyorum bazen tek öğün veriyorum ama sürekli kabız kakası katı bir şekilde çıkıyor sürekli böyle ağlayarak ıkınarak yapıyor. Zaytinyagı koyuyorum (marketten almıştım) kayısı suyu yaptım kayısı püresi yaptım ne yapmam gerek artık