AMVM biz de bugün 3 aylık olduk ve aynı sorunu yaşıyoruz. Doktorum çok sıcaklarda bez sayısında 4 adede kadar azalma olabileceğini söylemişti. Evinizde klimanız varsa mutlaka kullanın, bebeklerimiz terlediğinde sıvı ve elektrolit kaybı yaşıyorlar. Bu da çeşitli sorunlara yol açabiliyor. Bir de bezini kontrol edin. Eğer pembe ya da kırmızı lekeler yoksa endişelenmeyin.