Aslan1 Benim ilk oğlumda aşılarda ateş falan olmamıştı çok şükür, ikinci bebişim Perşembe günü olacak daha olmadı inşallah onun da sıkıntısız geçer. Ateş yapabiliyor kimi bebeklerde ama aşı ateşi de öyle ağır bi ateş olmuyor zaten sıkıntı yapmayın, daha neler geçiyor zamanla aşı yanında hiçbir şey😊