20 aylık kızım bir aydır geceleri uyanıp uzun süre ağlıyor ağladığı sürede kesinlikle kucağıma gelmiyo dokunmama izin vermiyo sakinleştirmeye çalıştıkça daha çok ağlıyo normal Bi ağlama değil resmen kriz geçiriyo artık ne yapacağımı şaşırdım lütfen bişey söyleyin aynı durumu yaşayan var mı