poyrikmoyrik Bebeğim 4 ay 12 günlük. Gündüzleri emmeden durabilme süresi max. 2 saat. Hala çok sık emmek istiyor. Bu durum normal mi? Bakıyorum 4 saat aç kalabilir yazıyor. Ama ben gündüz hiç 4 saat emmeden durabildiğini görmedim.😅
edafmo poyrikmoyrik valla bende görmedim. Azıcık bile olsa ille emecek😂 o zamanlar hem meme hem mama ilerliyordum mama bile verdim 2 saati geçmiyordu acıkıyordu
biroglanannesii1 poyrikmoyrik 1 yaşına geliyor 20 dk da bir meme de onda sigara gibi oluyor meme doz alıyor gidiyor dkkckfk
Sevoinci poyrikmoyrik benim bebeğim de öyle 5,5 aylığız hala aynı int te okuduğumda 4 saatte bir beslenmesi lazım diyordu mümkün değil yani😂
Lunaaaaa poyrikmoyrik benim bebeğimde öyle 1 saatten sonra başlıyor, öyle arada emdiğinde de sürekli emmez bi fırt alıp bırakıyor 😅
poyrikmoyrik Sevoinci peki gaz durumu nasıl? Çok sık emince gaz daha çok olur diyorlar. Benimki hala alttan gaz çıkarırken zorluk yaşıyor, sancılanıyor.🥲
Deletedmom_60 poyrikmoyrik 4 ay 20 günlük kizim memelerim artik isyan bayragini cekmek uzere disi kasiniyo diye beni dis kasiyicisimi yapti nedir anlamadim iliklerime kdr somurdu balon gibi sonucem az kaldi 🤣
poyrikmoyrik Deletedmom_60 bide sürekli emmek istediği için memeler de bir türlü terbiye olamadı. Onun saatine göre süt üretip duruyorlar. Ayaklı süt makinesi gibi bişe olduk. 😅
Lenali Her bebek aynı değildir. Benimki 5,5 aylık bazen 30 dk bir istiyor mesela 🤷♀️ Havalar sıcak malum . Susuyor da olabilirler
Deletedmom_60 poyrikmoyrik aynen kendidmi besili sut danasi gibi hissediyorum hele salata yiyince moooo diye bagircam az kaldi