Mamtica1 Kızlar merhaba 🫶🏽40 günlük bebişim var kısa kollu body ve çorapla geziyoruz hep malum sıcaklar🥹 sizler nasıl giydiriyorsunuz kayınvalidem çorabı çıkarma ayaklarından soğuk alır diyor öyle mi? Uyurkende giydiriyor musunuz siz
benoyleuygungordum_ Mamtica1 nerede yaşıyorsunuz çok sıcak bir ildeyseniz uyurken gerek yok bence biz Erzurum da olmamıza rağmen burada evim 22 derece gece giydirmiyorum
findikbrnlu0_ Mamtica1 sadece zıbınla gece de öyle yatırıyorum ayaklarından soğuk almazlar sırtından ve göğsünden alırlar. Bebeklerin ayakları genelde soğuk olur:)
Elfgrn Mamtica1 kızım çorabı seven biri değil o sebeple v nerdeyse doğduğundan beri zorla giyiyordu sıcaklar başlar başlamaz arada giydirdiğim çorabı da çıkardım tek zıbın giyiyor nereye gidersek gidelim böyle muslin alıyorum yanıma tek gerekirse kullanalım diye ama pek gerekmiyor o da
Zeynosileannis Mamtica1 yeni doğmuş olsaydı çorap olabilirdi ama 40 günlük olmuş gerek yok bence sadece zıbın yeter isilik olmasın çok sıcak 🥺
Drycl46 Mamtica1 evet uyurken de giydiriyorum ama bu 3 gündür havalar daha da sıcak kimse yok iken çıkarıyorum 🤦🏻♀️ havalar serin olunca gece uzun bady giydiriyorum
Ruzgarperisi Mamtica1 benim bebegimde 55 günlük .27-28 derece sıcaklık . Bazen artıyor bazen azalıyor. Kisakol body ve çorap başka bişey giydirmem.uyurkende karnını ince biseyle orterim öyle uyur.
Mamtica1 Ruzgarperisi bende aynı şekil yapıyorum klima çalışıyor fakat odamızda değil o yüzden oda 26 derece oluyor
tugceizgi Mamtica1 Mersinde yaşıyoruz havalar çok sıcak. Doktorlar oğlum doğduğunda üşürler 1 kat fazla giydirin dedi giydirdim isilik oldu. Sonra sadece zıbınla bıraktım 2 haftalıkken. Uyurken de çorap giydirmedim hiç. Kan dolaşımını etkikemesin diye.