Dei Kızlar bebeğim uç buçuk aylık biraz uyuyup hemen baya sesli ağlayarak uyanmaya başladı .Normalde ağlayan bir bebek değil.Uyku gerılemesinde boyle oluyor mu ? Neden olabılır