bebedoormom4 3 üncü gün bu gün ama bu sabah hiç yok neden böyle oluyor gerçekten hem ruhen hem bedenen strese giriyorum artık .
eflal1410 bebedoormom4 cumartesi akşamından beri aynı durumdayım anlamsız birşey yaşıyorum rahatsız edici ya leke olayı ya gel ya gelme aaaaa
Asyapolat bebedoormom4 ayyy ben de yazdım ama cevap alamadım siz de mi böylesiniz acaba hava şartları ile mi ilgili çoğu kişi böyleymiş meğer. Doktora gittiniz mi düzeldi mi regliniz
Chuchuligaa bebedoormom4 bende de 1 hafta sürdü bu durum sonrasında söküldü. lekelenme ile birlikte 2 haftadır reglim resmen sinir bozucu.
bebedoormom4 bebedoormom4 evet cnm ya bende öyle başka post açtım böyle ruh ve bedene ne zarararı çarkı yazdı bir hemcinsim bitişe yallah cahil hastaneye defol falan yazmış 🙈
Tabaktakalansonkofte bebedoormom4 kızlar ben de durum aynı tam 5gün lekelenme şeklinde oldu ve 10gündür adetliyim yani 15gündür adetli gibiyim nasıl bunaldım anlatamam
bebedoormom4 Tabaktakalansonkofte benimde öyle olursa çocukların yanına bahanelerini çağırıp doktora gidicem