Gozdekaya43 Herkese merhaba yasmin kutumun 2. Si bitti ama kahverengi akıntıdan başka düzgün adet göremedim 2 aydır aynı şey oluyor bu geçici birşey mi yoksa bırakmalımıyım tamamen