Merhaba günaydın güzel anneler malesef ki bir trafik kazası geçirdik 6 aylık kızım da arabadaydı ona bir şey olmadı çok şükür ama çok korktu sanırım baya kötü ağladı çünkü şu an en ufak seste ağlıyor uykularında titriyor ağlıyor bu geçer mi yada büyüdüğünde ne olacak acaba çok korkuyorum kızım için ileriye dönük bir travma olarak kalırsa