Kızlar bebeğim 4 aylık oldu. Doğduğundan beri gözü çapaklı ve yaşlı. Dokgora götürdük gözyaşı kanalı tıkalı 1 yaşına kadar geçer, masaj yap dedi gösterdi nasıl yapacağımı. Damla yazdı bir de. Pamukla silme tahriş olur gazlı bezle sil dedi gözünü. Serum suyu ile siliyorum. Göz çevresi kızardı. Ben 1 yaşına kadar böyle silersem gözü iyice tahriş olacak yok mu bi yöntemi ya. Çay demiyle pansuman yaptım geçiyor 1-2 gün sonra geri çapak oluyor. Benimle aynı durumda olan var mı yardımcı olur musunuz kızlar