Prensess_annesii Dyson V8 kullanıyorum çok memnunum. V11 de çıkmış tavsiye ederim. Yurt dışından getirtebilirseniz üçte bir fiyat oluyor
GamzeArmagan Mom981 Bende arayıştayım geçen gün mağazadan sordum bu modeli gösterdi sesi yok denilecek kadar az hiç rahatsız etmiyor ayrıca çekim gücüde yüksek bu çekim gücüne bu kadar sessizlik şahane bir bakın derim bende bunu almayı düşünüyorum 😇🤗 Toz torbalı ama dışarıya toz çıkartmıyor dedi görevli... https://m.trendyol.com/fakir/whisper-kuru-vakum-elektrikli-supurge-p-2711325?boutiqueId=316802&gclid=EAIaIQobChMIhd-ru4Dv5QIVh7HtCh1UDAB-EAQYAiABEgLW3PD_BwE