nrslkvnc Doğumdan sonra el tırnaklarımda hassasiyet meydana geldi. Araştırdığımda batık tırnak olabileceğini öğrendim. 3 tırnağımda mevcut ve aşırı sancı yapıyor. İkisi iltihaplandı :( bu şekilde sorun yaşayan oldun mu doğum sonrası?
dolunaymomsss Benim de ayak basparmaklarim da olmuştu sağlık ocağına gittiğim de antibiyotik krem vermişti geçti sonra tekrarladı bir daha.o kremi kullandım sonrasında karşılaşmadım öyle bir durumla