Bu aylarda 2 yaş sendromu mu yaşanıyor yoksa bi atak falan mı var arkadaşlar yaa düzene sokmuştum uykusunu ama bi haftadır kök söktürüyor. Hele bu gece 1 buçukta uyuyup 20 dk sonra kalktı oturdu, 4 buçukta tekrar uyuttuk 5te kalktı. Şimdi tekrar uyuttum inanılmaz uykusuzum hiç uyumadım hala şimdi yatıcam 🥹😮💨