NilDua Ne desem az kalır. Ben mama kullanmıyorum ama sizi öyle iyi anlıyorum ki. Böyle bir temel ihtiyacın bu kadar pahalı olması çok adaletsizce. Durumu olan var olmayan var. Devletin buna el atması lazım. Sesimizi nasıl çıkarabiliriz acaba kızlar başvuru mu yapsak, çok üzülüyorum valla