Benim kızım bi ara kucağımıza alınca parmak havada sürekli bi yerleri gösteriyordu. Öğretmedik yani. Doğum gününden sonra 1 rakamlı balonu atmaya kıyamadım perdeye asmıştım, kızım da biraz korkuyordu balondan. Babası alıştırmak için balonu bebiş diye sevdirmiş bebiş nerde bebişe gidelim falan demiş. Ondan sonra bebiş nerde diye sorunca göstermeye başladı ve diğer şeylerde de. Mesela camdan kuşlara bakıyorduk kuşlar nerde diyince camı gösteriyo gibi. Böyle bi şeylerin yerini gösterip sonra sorabilirsiniz.