Merhaba kızlar bizim bugün 33 gün oldu. Özellikle bu hafta aşırı yorgun hissediyorum kendimi sürekli uyku halindeyim. Bebeğimi her emzirdiğimde bende uyukluyorum. Çok şükür bebeğimin uyku problemi de yok ama nedense benim sürekli uykum var.Sebebi ne olabilir sizlerden bu durumu yaşayan mı?