Annesinin1tanesi bende aynısını yaptım resmen evde ders verdim vurun bakim bananasil vuruyorsunuz goreyimmesela ben bir çocuğum ama size vuriyorumnapacaksiniz dedi oyundan vuruyor gibi yaptım yazık öyle hafif vuruyorlar ki böyle olmaz seviyor gibi hızlı vur bakim dedim 3,5 yaşına kdr vurma etme ayıp diye öğrettiği çocuklarıma simdi vurmayı öğrettim saka gibi post da açmıştım hatta bakabilirsiniz öğretmenler bile kendini savunmayı ogretmelisiniz demişlerdi burda. Lise öğretmeni yazdı hatta lisede bile savunamiyorlar iyi terbiye almis cocuklar kendilerini dedi onu duyunca hemen öğrettim zaten liseye gelmis kendini savunmayacak düşünsenize ne kötü bisey..