Cerenok izmirdeyiz çok sıcak klima 20-22 derece soğukta çalışıyor ona rağmen ev içi termometre 27-28 civarında , doktorlar ev içi sıcaklık maks 24 olsun diyor ama yazın katılmıyorum çünkü dışarı çıkınca dışarısı 39 derece aradaki ısı farkını çok yüksek tutmayaya çalışıyorum kendi vücut klima sistemleri bozulmasın diye. Kışında evin içi 22 derecede olur hep dışarı çıkınca çok üşümesin diye. Ben böyle bir denge tutturdum. Yazın yatarken üstünde t shirt oluyor o kadar bacakları cıplak