Arkadaşlar oğlum 2.5 yaşında biraz geç kaldım sanırım ama odasını yeni ayiracagim kaç haftadır araştırıyorum gönlüme yatan bir şey bulamadım. Bir daha almamak adına genç odası tarzında bazali bir takım alacağım Siz cocuklarinizin oda takımlarını nerden aldınız memnun kaldığınız önerdiğiniz bir yer var mı çilek mobilyaya baktim 40 bini aşkın fiyat çıktı biraz daha araştıracağım. (Ankara’da yaşıyoruz)