Busra23Adnan ucundan kıyısından bende öyleyim. Parkta asla rahat değilim mesela gözümde çok küçük ya kaydıraktan biri iter burnunun ya da kafasının üzerine düşerse, ya eline sert havuç verince büyük koparır boğazında kalırsa( 21 aylık havucu hâlâ buharda haşlayıp veririm), ya asansöre sıkışırsa( en önce ben biner kapıyı sabitlerim) bla bla bla. Arkadaşım da böyleydi destek aldı antidepresana başladı rahatladım diyor. Ama uyku yapıyormuş bu seferde çok uyursam aramdaki bağ zedelenir diye düşünüyorum, kuruyorum, korkuyorum. Rahat bir anne değilim ama mizacım böyle. Bingöl’de yaşıyoruz deprem bekleniyor dedikleri günden bu yana 4 te filan uyuyabiliyorum. Erken çökersin başka çocuk düşünme diyor herkes bana. Bende memlekete gidince destek almak istiyorum çevremdekiler bir sen mi büyüttün diyorlar ve en kötü huyum bir anda siliyorum kızımdan sonra herkesi.