Merhaba benim kızım da 19 aylık bazen kelimeleri fazlalaşıyor istediği zaman her kelimeyi söylüyor anlatıyor ben kızımı tek bakıyorum maalesef zor oluyor tv olmadan ama kızım bir yandanda çoğu kelimesini hareketleri oradan öğreniyor sar makarayı oynuyor ,deve cüce oynuyor ,sevdiği şarkılara hey hey diyerek ellerini kıvırıyor parmaklarını şıklatıyor diyeğim şuki çok çok zararları olsa bile sizde onunla eşlik ederseniz 10 dakika bile olsa kelimeleri tekrarlatın dışarı çıkartın ona sık sık bildiği sorular sorup beyin egzersizi yaptırın biz bu şekilde 1 ayda 10 kelimeden fazla öğrendik