Kızlar bebeğim aşırı derece de gazlı ardı arkası kesilmiyor çıkardığı gazın ve 20.günümüzden sonra inanılmaz bir ağlama krizleri başladı memeyi istiyor emerken ağlamaya başlıyor gazını çıkartıyorum 1 dakika susuyor sonra tekrar emmek istiyor biogala maflor ve sab gaz damlası denedim sab sanki bir tık etki etti ama krize girmişçesine ağlıyor ve napacağımı bilemiyorum yeni anne oldum ama o kadar ağlıyorum ki çaresizlikten asla normal durmuyor ya meme de yada kucakta durmak istiyor kendimi çaresiz hissediyorum gündüz olmasını istemiyorum. Bebeği kolik olup çare bulan var mı lütfen yardımcı olun