ONAEA ben yaptırıyorum gayet kullanışlı. 3-4 haftada 1 gidiyorum manikürü kendim yapıyorum. Bir gün önceden. Sadece el manikürsüz kalıcı oje 200 tl oldu ankarada gittiğim yer. Hem kendime zaman ayırmış oluyorum eşim bebeğimizle takılıyo evde. Uzadıkca tırnaklarım dipten gözüküyor ama rahatsız etmiyor beni ayda birr gitsem gidiilir yani. Tatil için ayak patilerime de yaptırdım yine pedikürü kendim yaptım toplam 400 e bitirdim. Kışın ayaklara gerek yok ama maniküre giderim belki sadece