Morvy Merhaba kızlar, 2 sene geçti aradan ama hala ara ara dikişin bazı yerleri şişer ve çok kaşınır. Beni çok rahatsız etmiyor ama niye böyle oluyor çok merak ediyorum bilen var mı?
Gupssse Morvy ben öyle oldum işte keloid mis adı.yanlis yazmadıysam eğer şimdi tekrar sezeryan olacağım inşallah bu sefer düzelir bu görüntü daha da beter olmaz ya
Ozgzcn Morvy benim de öyle 10 ay oldu doğum yapalı tanıdıklarımdan duyduğum kadarıyla üstünden 28 yıl geçmiş kayınvalidemin bile hâlâ kaşınıyormuş ve şişliği de var sanırım normal bir durum🤷🏻♀️
Ozgzcn Morvy Sanırım yok😂 Ama görsel rahatsız etmiyor değil benim ortada sanki orası daha çok dikilmiş gibi ve diğer yerlerin sadece çizik gibi izi kaldı orası hala kırmızı tam orta ve kabarık duruyor