Kızım bugun acık yesile dönük kaka yaptı. İlk defa oluyor cok sasırdım. Sonrasında cok özür dileyerek söylüyorum bende de aynı oldu emziriyorum. İshal seklinde. Acaba neden böyledir? Benden geçti sanırım. İkimizde de var. 1 kere yaptı. 1 haftadır lustral 50 mg kullanıyorum. Ama ilk defa böyle bişey yaşadık. Endişe etmeli ve doktora götürmelimiyim?