Lina2023 Kızlar bebeğim 4 ay 15 günlük artık az su vereyim diyorum içeriği temiz pH yüksek olan önerebileceginiz su markası var mı ? Birde ne kadar vereyim su? Hazır su kaynatılır mı? Malum havalar çok sıcak tecrübeli annelerimiz yardımcı olur musunuz?
menek16 Lina2023 e bebekten ceysu alıyorum ama ben ek gıda döneminde başladım öncesinde verdirmemişti doktorumuz 6 aylık oldugu için de kaynatmana gerek yok demişti
Laydaren Lina2023 e bebekten Ceysu alıyordum. Genelde 4 al 3 öde kampanyası hep var. Eğer gidemiyorsam ve suyum bitmişse hayatın bebek suyunu alıyordum
Mervetnl Lina2023 6 gün çocuklarımızın arası valla ben arıtma kullanıyorum evde mamasını suyunuda o suyu kaynatarak veriyorum. Bebek suyu diye ayrı bir su olması bile garip yani.
Lina2023 menek16 çok sıcak sadece anne sütü alıyor ama bu aralar zorla emziriyorum çiş rengi koyulaştı sayısı azaldı çok terliyor 6. Ayı beklesem mi bilmiyorum
BBuseYY Lina2023 kesinlikle beklemeyin havalar çok sıcak az da olsa çay kaşığıyla verin hiç vermezseniz çişinde kan rengini görebilirsiniz ( yakın çevremde gören vardı) sonrasında panik olursunuz
menek16 Lina2023 doktorunuza danışın bazı doktorlar müsade ediyor bir iki çay kaşıgına ve ya annelik içgüdüsü derseniz ona da bi şey diyemeyiz tabi 🥰
Arven-Perisi Mervetnl bnede arıtma kullanıyorum sık sikta icilebilirlik derecesini olcuyorum yani ph kaçtır bilmiyorum ama icilebilirlik seviyesini ölçen aletle olcuyorum genelde 30 civarı çıkıyor oda temiz su anlamına geliyor yani özel su almak mı gerekiyormuş bir sakınca olur mu bilemedim
Alpbaby 4 buçuk aylığız sadece anne sütü alıyor ama ben 3. Ayından beri ceysu veriyorum çok sıcak sütünü içtikten sonra bile kana kana içiyor
Qwerty0311 Arven-Perisi arıtma konusunu direk doktoruma danıştım. Her ne kadar içilebilir de olsa içinde bazı bakteriler bulunuyor. Bizim vücudumuz tolore edebiliyor ama bebekler için zararlı dedi. O yüzden ben de ceysu kullanıyorum.
Mervetnl Arven-Perisi kaynatıyoruz sonuç olarak bence aylarca plastik şişede bekleyen sulardan daha temizdri sonuçta kaynıyor ve bakter vs ölüyor zaten hoş çeşmeden de doldurup vermiyoruz 😅
purpleblue Lina2023 doktorlar 18 aya kadar içme suyunu kaynatıp soğutarak içilmesini tavsiye ediyo. Kızım 15 aylık bu şekilde su veriyorum.