😂😂 yorumlar cok iyi , foto bolumune bastigimda sadece link paylasiliyor foto koyamiorum. Herkes anne ama illaki cevresjnde kardes akraba vs vardir diye dusundum. Birisi de abiyesini koyunca belki birisinin ilgisini ceker diye dusundum Yani ozel dikimler ve ozel taslar genelde o sekilde dolar bazli oluyor lubnandan geliyor cunku. Birde herkes kac yilinda evlendi bilemiorm ama 1 sene olmadi evleneli. butce meselesi demekki bizim icin makul bir fiyatti. Neyse ilgilenen olursa dugun sonunda iknci bir sade gelinlik giymistim
Onu da hediye edecegim. 🫶🏻