elifzeze Beyzaaa eşime aldırdım bende bimde mağaza sorumlusu deneyip göreceğiz bakalim 😊 fena değil gibi internette araştırdığım birkac markaya da baktim sadece bu 2.2 lt su kapasitesi var diğerlerinin 5 lt
Deletedmom388 Beyzaaa Kuzenim bendeydi ona aldırdım😃😃 daha denemedim birazdan denicem görüntüsü hoş kibar☺️
Neraops Beyzaaa kapalı olan cihazlar fişi takiliysa bile elektirik yiyor ketil mesela 1 aylığına hiç fişini çıkarmasın şimdikiler kw si 10 tl elektirik harcıyor ben suda çok tasarruf ederim bir damlayı bile değerlendirmeye çalışırım elektirikte öyle
Ayazhan-1302 Beyzaaa Ben yagmur da cocukla gttm hicbiyerde Kalmamis sinirden agladim birileri iyi degil desede rahatlasam 😅
makbulegul Kizlar ben aldim cok buyuk birsey degil 1lt.kola sisesi boyutunda fena degil is gorur bence hic yoktan iyidir