Kizlar aranızda polikistik over olan var mi?ya adetlerim aşırı düzensiz 20 gün geçti üstünden ve çok az görüyorum.gobegim hamile gibi doğumdan önce böyle bir problemim yoktu.doktora gittim bazı ilaçlar verdi düzelme olmadı böyle hamile kalman da çok zor dedi.bizde 2.cocuk düşünüyorduk oysa ki☹️farklı bir yöntem deneyip düzelen var mi