Kızlar saçma bir soru olacak belki ama bilmiyorum o sebeple sormam lazım. Buzluğumda tavuk vardı çıkarttım dışarıda çözüldü sonra süt ile marine etmek için süte koydum. Daha sonra dışarı çıkma fikri olunca tavuğu süt içerisinde dolaba koydum. Yarın pişirebilir miyim yoksa dışarıda çözüldüğü için sıkıntı mı olur ?