Benim bebeğimin 2,5 aylıkken döküntü olarak başlamıştı vücudunda atopik dermatit ve çoklu besin alerjisi tanısı konuldu şu an 20 aylık çok şükür bitti ufak tefek vücudunda döküntüleri kaldı ve sıcakları etkiliyor tabii ki yani genelde birçoğu 2 yaşına kadar geçiyor