ruveydatas genelde 18 aya kadar normal kabul ediliyormuş erkek bebeklerde içe basma ama iyi bir ortopedist bulup götürün biz biraz geç kaldık şuan ayakkabı kullanıyor oğlum sadece uyurken çıkarıyor. İçe basma genetik bir olaymış ama genetik olması normal kabul edilmesi gerektiği anlamına gelmiyormuş. Kimisi masajla düzeliyor kimisi kendiliğinden kimisi de özel ayakkabı gibi yöntemlerle